Gyógyhatású kenceficék dr Nonától

Egészség visszanyerhető, megtartható Dr Nona Kuchina technologizálta természetes erőkkel. A Holt-tenger sójából és gyógynövényillóolajokból álló különlegesen gyors hatású kellemes, minden napra használatos készítmények mindegyikében ott van a BOMC, a bio-organo-minerális-komplexum! Élő erők életben tartva, amelyek életet adnak és regenerálnak. Ha nem hiszed, járj utána... :))My Mit tesz testünk sejtjeivel a BOMC tartalmú gyógyerejű kincs? Kézen fogja és segíti saját erejét visszanyerni!

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

Termékleírás honnan?

2008.01.04. 19:56 nonacucc


Érdeklődik az illető, ilyenkor ígérek neki egy termékleírást. Ezeket magam csináltam, mert tele voltak számomra is ismeretlen orvosi szavakkal és úgy tudom, hogy a döntéshez megértés kell. Ha pedig valaki nem érti és zavaros lesz tőle a feje, akkor hogyan is tudna dönteni?

Közvetlen konzultánsaimnak szívesen díjmentesen átadom ter-jesztési célra. Az ő közvetlenjeik már díjat fizetnek ezekért.

Mivel a termékismertetőket magam alkottam, szerzői jogvédelem alá tartozó saját szellemi termékek. Jogdíjakat szedhetek értük. Egy készítményleírás 250 Ft. Ha ez téged bővebben érdekel keress meg. Te is készíthetsz saját anyagokat!

Tehát adok az érdeklődőnek egy ilyen leírást. Aztán árakat kér-dez. Elmondom neki a fogyasztói árakat. Vagy elküldöm az általam excelben elékszített igénylőlapot, ami egyben árlista is!

Ez után az érdekli őt, hogyan juthat hozzá. Ilyenkor elküldöm az Igénylés lapot. Leírom neki a gyűjtőrendelés menetét. Szóval informálom arról, hogyan juthat a készítményhez.

A termékleírások csinálása közben tanultam egy csomó dolgot. És jól szórakoztam közben. Nagyon érdekes volt számomra a kutatás. Utánanéztem érdekes betegségeknek. Utánanéztem néhány általam nem ismert gyógynövénynek és gyógyító eljárásnak. Igazán élveztem. Játszva tanultam! Használtam az Internet előnyeit. Szótárakat is gyakran forgattam.

Készen voltak a leírásaim. És amikor érdeklődők kérdeztek tőlem, elővettem  és átnéztem, átolvastam őket. Csupán az volt  célom, hogy megfelelő készítményt kínáljak. Ráadásul gyorsan! És közben jól kitanultam a leírások tartalmát. Na, azért még van bőven mit tanulnom most is! Nem tudsz olyat kínálni ami árt! Ez nagy előny!

A termékleírások füzetke formában is megvásárolhatók. Nagyon jók és minden termékről van bennük felhasználási tipp is.

Nem adok egy új érdeklődő kezébe füzetet. Gondolom helyes, ha követem a fokozatosság elvét.

Ha őt egy probléma megoldása érdekli, miért adjak neki megoldást egyszerre 100 problémára?

Szólj hozzá!

Címkék: termékleírás honnan?

A bejegyzés trackback címe:

https://nonacucc.blog.hu/api/trackback/id/tr54284955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása